פרסום בפייסבוק

למי מאתנו אין פרופיל בפייסבוק? הרשת החברתית הגדולה בעולם הפכה לנפוצה כל כך, עד שישנם אנשים שפותחים את המשתמש שלהם כשהם קמים בבוקר, רק כדי לראות אם השתנה משהו מהלילה הקודם. ואכן, לפייסבוק הפרטי שימושים רבים: הרשת החברתית מאפשרת לנו לשמור על קשר, להודיע על אירוע מתקרב או לשתף פוסט ויראלי מקומם. אבל פייסבוק היא הרבה מעבר לכך, מדובר בפלטפורמת פרסום שמסייעת לאלפי עסקים לעמוד על הרגליים ומביאה להם לקוחות מכל קצוות תבל. 

מדוע עסקים רבים בוחרים לפרסם באמצעות הפייסבוק?

כל בעל עסק יודע שכדי לקדם את העסק הפרטי שלו, הוא זקוק לפלטפורמת פרסום אלקטרונית טובה. פרסום בפייסבוק נחשב לאחת הפלטפורמות האיכותיות יותר הקיימות היום מכמה סיבות. דבר ראשון, בפייסבוק קיימת אפשרות לפילוח קהל היעד. כך שניתן להתאים את הפוסטים הפרסומיים לגילם של הגולשים ומקום מגוריהם. שנית, מחיר ההקלקות של פייסבוק זול מאוד. אם אתם עסק חדש, לצורך העניין, ניתן להתחיל מפרסום של עשרה שקלים בלבד. שלישית, מי שמחליט לפרסם בפייסבוק זוכה לחשיפה רחבה, בעקבות הגולשים הרבים שנמצאים באתר, וכן בזכות אפשרויות פרסום טובות שמציעה הרשת החברתית: קידום אירוע או סרטון וידאו, הפניית גולשים לעמוד מסוים ועוד. 

כפתור לייק בפייסבוק

שיפור הפרופיל העסקי בפייסבוק

פרסום בפייסבוק יכול להביא לכם תוצאות מידיות ופניות רלוונטיות. אך לפני הכול, חשוב לשפר את הפרופיל העסקי, במטרה למשוך אליו כמה שיותר גולשים. אלה כמה פעולות פשוטות שבאמצעותן תוכלו לשפר את העמוד שלכם:

  • גודל תמונת הפרופיל כן קובע – ישנם בעלי עסקים שנוטים להתעלם מאיכות תמונת הפרופיל, שכן מדובר בסך הכול בתמונה קטנה. עם זאת, חשוב להביא בחשבון שהתמונה הזו מלווה את העמוד העסקי בכל פוסט וכי גולשים יכולים ללחוץ עליה כדי להגדיל אותה. לכן, כדאי להעלות תמונה בגודל הנכון (הגודל המומלץ הוא 600 / 600, על פי רוב) וברזולוציה גבוהה. 
  • תמונת הקאבר – אמנם תמונת הפרופיל היא כבר חלק מתמונת הקאבר שלכם, אך יש לכם די מקום לתמונת רקע מושכת אשר תהיה מעין המשך לתמונת הפרופיל. זו יכולה להיות תמונה המדגישה את פעילות החברה, או תמונה מרגשת של עובדים ולקוחות שנהנים בבית העסק שלכם. כמו כן, כדי ליצור עניין רב יותר בקרב הגולשים, מומלץ להחליף את תמונת הקאבר מדי תקופה כדי לרענן את מראה העמוד.  
  • דאגו לעדכן את העמוד – על מנת שהעוקבים שלכם ירגישו שהם חלק מבית העסק שלכם, חשוב להעלות לעמוד העסקי שלכם את הפעילויות השונות שאתם מבצעים. ערכתם ערב גיבוש? העלו תמונות מהאירוע. הפקתם סרטון תדמיתי חדש? פרסמו אותו. כמובן, אל תשכחו לפרסם מדי פעם פוסטים יצירתיים ומעניינים על הפעילות שלכם ועל תחום העסק שלכם. לדוגמה, אם אתם מנהלים מסעדה בשרית, תוכלו לפרסם כמה טיפים להכנת ארוחה בשרית לשבת. 

לסיכום, כל עוד תדאגו לעיצוב טוב של עמוד הפייסבוק שלכם ולפוסטים מרתקים, פרסום בפייסבוק יהפוך לפשוט ומהנה עבורכם. 

חזרה אל פיתוח אפליקציות לעסקים.

QUICKAPP
QUICKAPP

מאמר מערכת QUICKAPP המומחית בפיתוח ובניית אפליקציות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp