איך לפרסם נכון בפייסבוק?

כדי לפרסם נכון בפייסבוק לא די רק ברעיון ו/או מטרה, אלא חשוב להבין את כל התהליך מתחילתו ועד סופו לפני שמתחילים להעלות מודעות ממומנות על מנת שלא לבזבז את תקציבכם לשווא. לכן, על מנת לייעל ולקצר לכם את התהליך, ריכזנו עבורכם כמה טיפים כיצד לעשות קידום בפייסבוק נכון ואיך לפרסם נכון בפייסבוק.

  1. הבנה של התהליך – בין אם אתם אלה שמנהלים לעצמכם את הקמפיין ובין אם שכרתם מי שיעשה זאת עבורכם, חשוב שתבינו כיצד לבנות אותו, להגיע לקהל היעד הנכון שלכם ולמורה שלשמה התכנסתם.
  2. הגדירו את מטרת הקמפיין – האם תרצו להעלות את המודעות למותג, האם תרצו להביא לידים, תנועה לחנות, המרות וכו’. כאשר אם ברצונכם לבחור המרות עליכם להגדיר באופן מדויק מה נחשב עבורכם כהמרה בקמפיין, האם השארת פרטים, האם התקשרות, האם הרשמה וכו’. כשההמרה למעשה מסומנת בפיקסל של פייסבוק.
  3. הגדירו קהל יעד מדויק – על סמך הצרכים שבית העסק שלכם מספק, בין אם מוצר או שירות כלשהו. החליטו על טווח גילאים מדויק ככל הניתן, מגדר, איזורים גיאוגרפיים רלוונטיים ותחומי עניין המתאימים לתחום שבו העסק שלכם עוסק. בבואכם לבחור תחומי עניין, השתדלו להתמקד ככל הניתן ולא להתפזר מדי על מנת שלא לפזר את הסיכון יותר מדי.
  4. הוספת מדיה – וידאו קצר ואיכותי עם מסר קצר וקולע כגון הפקת סרטוני תדמית לעסקים, תמונה מקצועית המכילה מסר שיווקי חד וקולע (או בשפה המקצועית יותר – באנר פרסומי) או אף תמונה רנדומלית שמתאימה לתוכן המודעה. מומלץ להשקיע בעיצוב של באנר פרסומי בעל מסר שיווקי שיעשה את עיקר העבודה הרבה לפני שצוללים לתוכן המודעה. שימו לב שפייסבוק מאוד מגביל בכמות המלל שנמצא בתוך הבאנר הפרסומי, אז שמרו על גבול של חמש מילים לכל היותר.
  5. תוכן המודעה – לפני שאתם מנסחים מודעה קחו בחשבון שני דברים חשובים מאוד. האחד: רוב הקוראים לא יתעמקו ביותר מאשר שלושת המשפטים הראשונים של המודעה וככל הנראה גם לא יתעמקו מדי בהמשך. השני: גם אם במחשב כל הטקסט שתכניסו למודעה ייראה במלואו, הרי שבתצוגה בנייד התוכן ייחתך אחרי המשפט השלישי ע”י הכפתור “קרא עוד”. המשמעות של כל זאת היא שמומלץ לקצר בתוכן המודעה באופן שבו עיקר המסר וההנעה לפעולה (צרו קשר, הירשמו, היכנסו וכו’) יימצאו בטווח שלושת המשפטים הראשונים. פרטים נוספים אחרים התומכים במסר העיקרי יכולים להימצא במשך המודעה, אם כי לא מומלץ להאריך מדי. שניים, שלושה משפטים נוספים יספיקו.
  6. הוספת כפתור הנעה לפעולה היא בגדר חובה, אחרת לא תהיה דרך ישירה ליצור עמכם קשר ולמעשה להטביע את אותה המטרה שלשמה הוקם הקמפיין, לרבות אם היא השגת המרות כלשהן.
  7. קישור במודעה – קישור שלמעשה יוביל את הנחשפים למודעה למטרתה. בין אם עמוד הפייסבוק של העסק, עמוד באתר האינטרנט, או דף נחיתה. מומלץ לבנות לכך דף נחיתה ייחודי על מנת שניתן יהיה להתחקות באופן מדויק אחר הכניסות דרך המודעה ו/או אחר ההמרות שנובעות ממנה.
  8. מומלץ לשמור את קהל היעד ולבנות קהלים נוספים על מנת ש”יצבעו” ע”י הפיקסל של פייסבוק וייחשפו למודעות נוספות במסגרת הרימרקטינג של פייסבוק.
  9. צרו יותר ממודעה אחת ושנו נוסחים ממודעה אחת לשנייה על מנת שתוכלו להבין איזו מודעה מניבה לכם יותר תמורה ואיזו פחות. ככל שיהיו יותר אפשרויות (מומלץ 3), כך יגדלו הסיכויים של הקמפיין שלכם להצליח.

חזרה אל דף הבית – פיתוח אפליקציות לעסקים.

תוכנית פרסום
תוכן עניינים
QUICKAPP
QUICKAPP

מאמר מערכת QUICKAPP המומחית בפיתוח ובניית אפליקציות.

שתפו..!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp